S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Kontakt     


PPL a Zásilkovna

 

Přepravní podmínky PPL

 

 

Soukromá  adresa

Než k vám přijede dodávka PPL, bude Vás řidič sám kontaktovat na uvedeném telefonním čísle, aby Vám oznámil, že Vám veze zásilku. Standardní čas doručení je 8-18 hodin.

Můžete si zvolit Večerní doručení a to od 17-21 hodin - seznam lokalit pro Večerní doručení naleznete  zde.

Přesný čas doručení nelze upřesnit. Přibližný harmonogram doručení na Vaše PSČ můžete zjistit ve sledování zásilky po zadání čísla zásilky na www.ppl.cz

Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz. Zásilka bude doručena následující pracovní den po převzetí zásilky.

 

Firemní adresa

Standardní čas doručení je 8-18 hodin. Na firemní  adresu Vás řidič bude kontaktovat pouze v naléhavém případě.

Přesný čas doručení nelze upřesnit. Přibližný harmonogram doručení na Vaše PSČ můžete zjistit ve sledování zásilky po zadání čísla zásilky na www.ppl.cz

Cestu zásilky je možné sledovat na internetu na webové stránce www.ppl.cz. Zásilka bude doručena následující pracovní den po převzetí zásilky.

 

 

Převzetí a reklamace:

Při převzetí zkontrolujte neporušenost obalu. Převzetím zásilky stvrzujete, že jste zásilku převzali bez zjevných závad. Pokud je obal poškozený, sdělte to přímo řidiči. Pokud zjistíte, že obsah zásilky je poškozený až po jejím převzetí a rozbalení, informujte přepravce do 3 pracovních dní. Doporučujeme pořídit fotodokumentaci stavu zásilky bezprostředně po rozbalení.

 

 

 

Přepravní podmínky Zásilkovny

 

 

Zásilku doručíme na Vámi vybranou pobočku Zásilkovna.cz, kde si jí vyzvednete podle svých časových možností.

Balíček je na pobočce uložen po dobu 7 kalendářních dnů.

Vybrat si můžete z více než 1300 výdejních míst v ČR a z 250 výdejních míst na Slovensku.

 

1/ V eshopu si při objednávce vyberte výdejní místo, které máte nejblíž.

2/ Jakmile předáme zboží k přepravě, okamžitě vám pošleme email s trasovacím číslem.

    Cestu vaši zásilky tak můžete sledovat online.

3/ Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám pošleme SMS a e-mail s heslem.    Od této chvíle si ji můžete kdykoli do 7 dnů vyzvednout.

4/ Zásilku si můžete vyzvednout kdykoli od okamžiku získání hesla.

    Nebo pro ni třeba někoho poslat – nemusíte ukazovat občanku stačí znát heslo.

 


Vytvořeno systémem www.webareal.cz

OTBkNjBiN