S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Používáním našich stránek souhlasíte s ukládáním souborů cookie na vašem počítači / zařízení. Nastavení cookies můžete změnit v nastavení vašeho prohlížeče.
       
CENÍK DOPRAVY
















 



 
  

Doprava i přes PPL

platba předem 99,-Kč

na dobírku 129,-Kč






Druhy plateb










Staňte se našim
fanouškem

na facebooku a získáte
přehled o akcích
a novinkách
jako první

 

PROČ NAKOUPIT NA E-SHOPU??

 





» Reklamační řád

ZÁRUKA A REKLAMAČNÍ ŘÁD

Provozovatel : Petra Hanzelková – Cukrářské potřeby (fyzická osoba podnikající)

se sídlem č.p. 187, 742 56 Sedlnice okr. Nový Jičín

IČ: 87683687 - Úřad příslušný podle §  71 odst.2 živnostenského zákona: Městský úřad Nový Jíčín, č.j.  ŽÚ/1001/2011-Mac/4,

DIČ: CZ7658305094 - Finanční úřad v Novém Jičíně č.j. 71086/3749900804519

pro prodej zboží prostřednictvím on-line obchodu umístěného na internetové adrese www.hanzelkova.cz.

Případné reklamace vyřídím v souladu s  platnými právními předpisy (Občanský zákoník pro fyzické osoby, Obchodní zákoník pro právnické osoby). Na veškeré zboží se vztahuje zákonná záruční lhůta 24 měsíců, pokud není u výrobku uvedeno jinak (výjimku tvoří např.potravinářské zboží).

Nárok na uplatnění záruky může zaniknout, pokud bylo zboží poškozeno při přepravě. Zjevné poškození zboží nebo jeho obalu je třeba ihned řešit s dopravcem. Kupující není povinen takovéto zboží od dopravce převzít a musí o zjištěném poškození neprodleně informovat prodejce.

Záruka se nevztahuje na vady vzniklé běžným používáním, nesprávným použitím či skladováním. Záruka se nevztahuje na vady, které vzniknou nešetrným zacházením nebo násilným mechanickým poškozením.

Postup při reklamaci / vrácení zboží

Kupující je povinen předem informovat prodávajícího  o reklamaci / vrácení zboží, a to telefonicky nebo e-mailem.

Kupující zašle zboží na své náklady, a to nejlépe jako doporučený balík na adresu tohoto internetového obchodu.

Reklamační formulář k vyplnění, který jste obdrželi v příloze potvrzovacího emailu (současně s obchodními podmínkami), prosím vyplňte a odešlete spolu s reklamovaným/vráceným zbožím.

Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady a je možné ji uznat pouze na základě doložení kopie daňového dokladu. Při uznané reklamaci Vám bude zboží vyměněno nebo vráceny peníze za reklamované zboží předem dohodnutým způsobem. Náklady spojené s dopravou zpět se nevrací.

V případě, že reklamované / vrácené zboží bude jakýmkoliv způsobem znehodnocené ( bez původního obalu, použité, nekompletní atp. ), vyhrazuje si prodávající právo odečíst si z hodnoty zboží odpovídající část nutnou ke  znovuuvedení zboží do prodeje.

Vaše reklamace bude vyřízena co nejrychleji, prodávající je však povinen vyřídit reklamaci do 14dní ode dne jejího obdržení.

Reklamace

Kupující je povinen zkontrolovat zásilku ještě před tím, než potvrdí její převzetí dopravci. Pokud je zásilka zjevně poškozena, musí ihned zkontrolovat obsah zásilky a přesvědčit se, zda je zboží v pořádku. V případě, že došlo k poškození zboží v zásilce, musí kupující trvat na sepsání reklamačního listu s přepravcem nebo odmítnout poškozenou zásilku převzít.

Pokud dojde k poškození, neprodleně mě informujte na e-mail: pro-cukrare@hanzelkova.cz

Reklamaci je nutno uplatnit do 2 pracovních dní u České pošty nebo PPL.

Zásilku lze reklamovat i po převzetí a dodatečném zjištění poškození, úbytku obsahu při převzetí, ale jen do dvou dní u České pošty nebo PPL.  Reklamaci si vyřizuje zákazník sám, prodávající bude kontaktován Českou poštou nebo PPL o průběhu a konečném stavu reklamace. Pozdější reklamace způsobené přepravou nelze uznat.

ZÁRUKA NA ZBOŽÍ: se vztahuje pouze na výrobní vady. Nevztahuje se na vady způsobené nesprávným použitím, běžným opotřebením a nesprávným skladováním. Veškeré odesílané zboží je z mé strany důkladně kontrolováno. Výjimku tvoří sady, které jsou zavařeny přímo od výrobce nebo přelepeny originální samolepkou.

MOŽNOST VRÁCENÍ ZBOŽÍ BEZ UDÁNÍ DŮVODU

Zákazník má právo do 14 dnů od doručení zboží na jeho vrácení bez udání důvodu. Zboží musí být vráceno v původním stavu, neporušené, včetně originál visaček, štítků apod. Po jeho doručení - doporučenou, pojištěnou zásilkou (na dobírku vracené zboží nepřijímám !) bude zákazníkovi zaslána částka odpovídající kupní ceně zaplacené za zboží na jím udané číslo bankovního účtu či jinak na základě vzájemné dohody.

Všeobecné obchodní podmínky

Kupující odesláním objednávky potvrzuje, že souhlasí s obchodními podmínkami a pravidly obchodu, s možnostmi platby, dodacími podmínkami, reklamačním řádem a seznámil se s ustanovením o ochraně osobních údajů. Vztahy kupujícího a prodávajícího se řídí těmito obchodními podmínkami, které jsou pro obě strany závazné.

Podmínkou platnosti elektronické objednávky je vyplnění veškerých formulářem předepsaných údajů a náležitostí. Objednávka je návrhem kupní smlouvy. K uzavření kupní smlouvy dojde písemným potvrzení objednávky prodávajícím. . Každá objednávka je po odeslání potvrzena e-mailovou zprávou, ve které je možno zkontrolovat správnost vyplněných údajů. Pokud je v objednávce z nějakého důvodu chyba, neprodleně nás kontaktujte.

Ceny objednaného zboží jsou konečné, a jsou platné do doby zaslání zboží zákazníkovi. Pokud dojde mezi vyřízením a odesláním objednávky ke změně cen, platí vždy ceny uvedené v již uskutečněné objednávce. Všechny ceny jsou uvedeny včetně DPH.

Náklady vzniklé kupujícímu při použití komunikačních prostředků na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (náklady na internetové připojení a náklady na telefonní hovory) si hradí kupující sám.

Prodejce si vyhrazuje právo zákazníka telefonicky kontaktovat pro ověření nebo upřesnění objednávky, pokud např. jde o vyšší hodnotu objednávky, nějaké chybějící či nepřesné údaje atd.

ZRUŠENÍ OBJEDNÁVKY ZE STRANY PRODÁVAJÍCÍHO

Prodávající si vyhrazuje právo na zrušení objednávky, nebo její části v případě že:

  • objednané zboží není dostupné skladem – v tomto případě bude zákazník kontaktován prodávajícím a bude s ním dohodnut další postup
  • údaje uvedené v objednávce jsou neúplné, nepravdivé či zpochybnitelné ( objednávka obsahuje chybná nebo nesmyslná data, nebo není možné ji doručit )
  • neproběhla platba za zboží  - v případě, že neobdržíme úhradu objednávky do 5-ti dnů
  • zákazník opakovaně neplní svůj závazek odebrat zboží a zaplatit kupní cenu.

Zákazník je vždy informován o důvodu zrušení objednávky na jím zadanou emailovou adresu.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

V souladu se zákonem č. 367/2000 má zákazník právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodů do 14 dní od převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy ze strany kupujícího platí v případě doručení zboží na dobírku, platbou předem na účet i na osobní převzetí objednaného zboží  v místě prodávajícího.

Rozhodnete-li se pro odstoupení v této lhůtě, žádám Vás o dodržení níže uvedených podmínek.

Postup:
kupující musí informovat prodávajícího předem e-mailem nebo telefonicky.
Kupující zašle zboží na své náklady, a to nejlépe jako doporučený balík na adresu tohoto internetového obchodu.( Na dobírku zásilky nepřijímám).

Zboží:

  • musí být v nepoškozeném originálním obalu
  • musí být kompletní včetně etiket a dalších doplňků
  • musí být nepoškozené
  • nesmí být použité
  • musí být přiložen originální doklad o koupi

Při splnění všech výše uvedených podmínek pro vrácení zboží Vám peníze za zboží zašleme převodem na Váš účet, a to nejpozději do 14 pracovních dnů po fyzickém obdržení zboží.

Po jeho doručení - doporučenou, pojištěnou zásilkou (na dobírku vracené zboží nepřijímám !) bude zákazníkovi zaslána částka odpovídající kupní ceně zaplacené za zboží na jím udané číslo bankovního účtu či jinak na základě vzájemné dohody.
Kupující nemá nárok na náhradu nákladů spojených s vrácením zboží v důsledku odstoupení od smlouvy.

V Sedlnicích dne 1.1.2014

ZÁRUKA A REKLAMAČNÍ ŘÁD-2014.pdf

Odstoupení spotřebitele ve 14 denní lhůtě.doc

 

ZjQzYWViZ