S cílem usnadnit uživatelům používat naše webové stránky využíváme cookies. Kliknutím na tlačítko "OK" souhlasíte s použitím preferenčních, statistických i marketingových cookies pro nás i naše partnery. Funkční cookies jsou v rámci zachování funkčnosti webu používány po celou dobu procházení webem. Podrobné informace a nastavení ke cookies najdete zde.

Kontakt     


Nejčastější otázky a odpovědi

FAQ

 

1) Zasíláte zboží i mimo Českou republiku?

Ne, zboží z našeho e-shopu zasíláme pouze v rámci ČR.

2) Jaká je cena za dopravu?

Cena dopravy je závislá na zvoleném druhu přepravy.

U zboží s hmotností do 30 kg je možné zvolit přepravu Českou poštou.

Pokud se jedná o zboží s hmotností vyšší než 30 kg je nutné počítat s cenou za další balíček navíc.

Cena za dopravu je vždy účtována za celou objednávku bez ohledu na to, kolik položek obsahuje. Ceny dopravného naleznete zde.

3) Kde si můžu zboží vyzvednout osobně?

Zboží si můžete osobně vyzvednout v prodejně v Sedlnicích č.p. 187. Bližší informace (mapu) najdete zde.

4) Můžu si zboží v prodejně zakoupit bez objednávky po internetu?

Ano, v prodejně v Sedlnicích je možné zboží zakoupit bez předchozí objednávky.

Pokud ale chcete mít jistotu, že bude Vámi požadované zboží na prodejně skladem, doporučujeme si zboží objednat online a vyčkat na výzvu k odběru.

Pohyb na skladu se mění každou chvíli vzhledem k tomu, že zboží zakoupené na prodejně se ze skladu odepisuje zpravidla večer  za celý den. Nákupy na prodejně probíhají dle domluvy i mimo běžnou otvírací dobu.

5) Kdy budu mít zboží u sebe, pokud je skladem a objednám si ho s dopravou domů?

Termín doručení je závislý na hodině objednání a způsobu platby.

Pokud objednáte do 10:00 hod. na dobírku, zboží máte zpravidla druhý den doma.

Pokud objednáte později, nic se neděje - objednávku odešleme následující pracovní den.

V pátek končí expedice objednávek v 10:00 hodin, další objednávky odešleme až v pondělí.

Zboží objednané platbou předem na účet - zasíláme v den připsání platby.

6) Máte otevřeno i o víkendu?

Prodejnu v Sedlnicích můžete po předchozí telefonické nebo emailové domluvě navštívit i o víkendu.

7) Můžu u vás platit kartou?

Ne, tato možnost byla zrušena.

8) Kde a jak mohu reklamovat zboží?

Reklamaci uplatníte dle podmínek uvedených v obchodních podmínkách zde.


Vytvořeno systémem www.webareal.cz

MjNhN